Зникла картинка
Викладаємо 3 (потім 5) картинок, назви яких дитина вже знає. Бажано з однієї теми лексики. Поки дитину просимо закрити очі і дорахувати до 3-х, а дорослий прибирає одну картинку. Дитина відкриває очі і повинен назвати зниклу картинку. Потім можна ускладнювати, викладаючи більше картинок і більше прибираючи.
Хто (що) на малюнку?
Показуємо дитині картинку з кількома предметами (або членами сім'ї тощо) протягом якогось періоду часу (близько 7-10 секунд, якщо їх небагато). Потім дитина закриває очі, а батько прибирає картинку. Через 3-5 секунд дитина повинна назвати предмети (людей) з картинки. Важливо, щоб предмети були видні чітко, щоб вони були добре виділені, і починати варто з невеликої кількості.
Шпигун
Дорослий загадує слово (з вивчених дитиною і картинки яких розміщені перед його очима або знаходяться в цій кімнаті) і називає лише першу літеру слова: «I spy with my little eye something beginning with" ... "» / А дитина задає питання зі словами, що починаються на цю літеру: «Is it ...?». А дорослий відповідає: «Yes, it is / No it isn` t ».
Відгадай тварину
Розкладаємо картинки із зображеннями тварин, назви яких дитина вже знає. Пояснюємо малюкові, що буква в питанні буде першою літерою загаданого тварини. Питаємо: Which M likes bananas? Дитина відповідає: Monkey. І так з усіма тваринами. Можна такі питання придумати на кожну тему вивчених слів.
Знайди букву
Робимо картки з буквами алфавіту - по шість на кожній картці. Картки повинні бути щільними і 1 картка - розміром з зошита. Букви краще прикрасити кольоровими олівцями або фарбами, або фломастерами. Дублюємо всі букви і вирізаємо їх окремо - за розміром кожній в квадратику на картці. Окремі літери перемішуємо, можна покласти в мішечок. Кладемо перед дитиною всі картки і називаємо літеру. Він повинен знайти і покласти окрему літеру на літеру на картці. Добре, якщо будуть грати від двох і більше діток, змагаючись. Може пограти і дорослий разом з дитиною, але знижуючи свій темп. Припустимо починати грати в цю гру і після перших вивчених 6-12 літер.
Для того, щоб дитині було цікавіше грати і вчити іноземну мову, добре придумати йому іграшкового друга - англійця (американця). Це може бути і куплена іграшка. А можете зробити її самі. Цей іноземний друг може вітатися з дитиною, ставити йому прості запитання і грати з ним. Для молодшого школяра він стане корисним і цікавим помічником.
< Предыдущая | Следующая > |
---|