ДОШКОЛЁНОК - развитие ребенка, подготовка к школе в Киеве



Ігри-забави

E-mail Печать PDF

До проведення таких ігор часто залучаються персонажі лялькового театру і герої літературних творів, використовуються музичні іграшки. Поєднання виразного руху, художнього слова, музики, співу й елементів гри сприяє організації музично-ритмічних ігор, що театралізуються, допомагає навчити простих ігор-драматизацій із цікавим і розумілим для дітей сюжетом.

Важливим для розвиваючих функцій гри є той факт, що в ній увага дитини спрямована не на результат дії, а на її процес і пов'язані з ним способи її здійснення. Так, забиваючи цвяхи, дитина украй нераціонально рухає молотком, вона зосереджена на предметі, а не на власних рухах; коли ж її прохають просто постукати молотком, нібито забиваючи цвяхи, то рухи дитини стають раціональнішими. Загальний розвиваючий зміст гри — її свобода від практичного результату — полягає в тому, що через можливість орієнтування на способи, процес дій дитина вдосконалює свою здібність до довільного управління поведінкою.

Також важливою є можливість розкриття в грі змісту різних учинків для інших людей.

Так, проведення гри в дитячий садок і розігрування того, як малята будуть радіти, побачивши ігрову кімнату прибраною, і, навпаки, стануть засмученими, побачивши в ній безлад, дозволяє дитині пов'язати такі різнорідні явища, як, з одного боку, наявна ситуація — чиста або брудна кімната, з іншого — подальші реакції та дії інших людей.

Відтворений таким чином зміст повинен бути обов'язково закріплений емоційно. Пов'язані зі змістом емоції виступають психологічним механізмом регуляції дій. Їх формування відбувається також під час гри. Отже, здібність до співчуття у дитини з'являється не сама по собі, не із закликів («А ну, співчувай!») і не з раціональної оцінки ситуації («Співчувати тут треба, тому що...»), а внаслідок складно організованої ігрової діяльності з урахуванням цілого ряду важливих психологічних нюансів.

Раціональна організація й динамічна зміна наочно-ігрового середовища в групі є основою для дитячої ігрової творчості. Вихователь добирає відповідні віку і потребам дітей іграшки та ігри, піклується про регулярне оновлення ігрової атрибутики, наявність поліфункціональних ігрових матеріалів, дозує ступінь і характер свого впливу на самодіяльні дитячі ігри, створює умови і налаштованість на гру протягом усього дня перебування дітей у дитячому садку.

 

Для добавления комментария необходима регистрация и авторизация.

Реклама





Илья, 3 года
Звоню маме на работу в надежде, что никто не ответит, из чего будет следовать, что она уже едет домой. Увы! Слышу мамин голос. Удивляюсь и произношу:
- Я в шоке! почему ты до сих пор не выехала?
Илья подбегает ко мне и кричит в трубку:
- Бабушка! Мама не в шоке! Она в халате!