Рухи рук керуються кількома механізмами:
а) чутливість пальців забезпечує сприйняття форми, ваги, температури, шорсткості, твердості й м'якості предметів;
б) механізм регуляції тонусу й сили скорочення м'язів дозволяє виконувати рухи точно й швидко;
в) кінетична (рухова) пам'ять забезпечує автоматизацію навичок;
г) зір і мислення дозволяють дитині: орієнтуватися в розташуванні предметів у просторі, оцінювати їхні параметри; виконувати цілеспрямовані рухи; планувати й виправляти помилки (такі, як одягатися не за сезоном тощо).
Физическое развитие
У 3—4 роки зріст залишається, як і раніше, найбільш стабільним показником, що визначає рівень фізичного розвитку малюка. Щоб визначити, чи відповідає зріст вашої дитини віковим нормам, потрібно врахувати вплив спадковості.
Для того щоб правильно виховати дитину шостого року життя і підготувати її до шкільного навчання, необхідно розуміти та враховувати фізіологічні та психологічні особливості дитини.
Рухова активність у цьому віці набуває особливого значення для загального фізичного розвитку дитини.