Підходить для проведення на ігровому майданчику
ДІЙОВІ ОСОБИ
В е д у ч и й
З а й ч и к
В о в ч и к
ХІД ЗАХОДУ
Діти утворюють коло. В колі стоїть вихователь — Ведучий.
В е д у ч и й
Діти, ось і прийшло до нас літо.
Здрастуй, літо! Здрастуй, літо!
Теплим сонечком зігріте!
Здрастуй, поле і лісок!
Здрастуй, річка і пісок!
Відчинило двері літо —
Стільки радощів у нім!
Стільки в лісі трав і цвіту!
Гей, мерщій туди ходім!
Далі Ведучий веде розповідь, а діти виконують рухи за змістом тексту.
В е д у ч и й. У моєму чарівному лісі росте зелена м'якенька травичка.
(Діти спершу присідають, а потім повільно підіймаються, показуючи, як росте травичка.)
Над травичкою літають метелики.
(Діти стають на носочки, «летять» по колу, махаючи ручками.)
А ще у лісі ростуть квіти: червоні, сині, жовті.
(Діти роблять рухи, «збираючи квіти».)
Вони запашні та дуже гарні.
(Діти «нюхають» квіти.)
Їх легенько гойдає вітерець-пустунець.
(Діти піднімають руки вгору та хитають ними.)
Мої квіточки дуже люблять метеликів, бо вони легенько пурхають над ними.
(Діти знову «літають».)
В лісі ростуть високі, стрункі дерева.
(Діти стають на носочки та тягнуть руки вгору.)
Їх також гойдає вітерець.
(Діти хитають ручками.)
На деревах сидять пташки і співають гарних пісень.
(Діти імітують рухи крилець птахів та їхнє щебетання.)
В е д у ч и й Дітям також подобається у лісі. Вони збирають квіти, нюхаючи їх. А над ними літають метелики та гойдаються дерева. А ось, дивіться, до нас летить бджілка.
Діти, повторюючи за ведучою, піднімають одну руку вгору, збирають пальчики докупи, дзижчать спочатку у високому регістрі, потім поступово опускають ручки й знижуються до середнього та низького, і знову, піднімаючи руки вгору, переходять до високого регістру.
Проводиться гра «Бджілка».
Гра «Бджілка»
Д і т и (взявшись за руки, йдуть по колу)
Бджілко, бджілко, де літала?
Що у лузі ти шукала?
Б д ж і л к а (дитина у середині кола)
Я літала до квіток
І збирала з них медок.
Д і т и
Бджілко, бджілко, зупинися,
З нами медом поділися!
Б д ж і л к а
Я вам дам, та небагато,
Бо несу своїм малятам.
Бджілка «підлітає» до дітей та по черзі торкається долоньки кожної дитини, а одну бере за руку і веде в коло. Ця дитина стає «бджілкою». Гра починається спочатку, повторюється 3—4 рази.
В е д у ч и й. Бджілка полетіла до свого вулика діточок годувати.
А подивіться, дітки, хто це до нас скаче?
Вбігає Зайчик.
З а й ч и к
Я від Вовчика втікав,
На галявину попав.
Щось тут так дітей багато.
Ви тут граєте, малята?
Д і т и (разом). Так.
В е д у ч и й. Ми тут розважаємось, в ігри граємо і силою міряємось.
З а й ч и к
Я страшенний боягуз,
Спорту дуже я боюсь.
В лісі, в полі, навкруги —
Скрізь у мене вороги.
В е д у ч и й
Нас ти, зайчику, не бійся,
Не образимо тебе!
Веселися з нами, смійся,
В іграх ти розваж себе!
Проводиться гра «Зайчик сіренький вмивається».
Гра «Зайчик сіренький вмивається»
Діти стають у коло, посередині кола — Зайчик.
Д і т и
Зайчик сірий вмивається,
Мабуть в гості збирається.
Вимив носик, вимив хвостик,
Вимив вухо, витер сухо.
Зайчик стрибає на обох ногах, діти плескають у долоні.
Зайчик «іде» в гості до кого-небудь з дітей, а та дитина стає Зайчиком. Повторюється гра 3—4 рази.
З а й ч и к. Яку гарну гру ви про мене знаєте. Я вже трішки розважився і мені стало веселіше.
Заходить Вовчик.
В о в ч и к
Аж ось де я тебе знайшов!
Не бійсь мене — я добрий Вовк!
З тобою хочу помиритись,
Прийшов сюди повеселитись.
В е д у ч и й
Тож приєднуйся, Вовчику, до нас
І станеш ти спортсменом враз.
Вовчику, хочеш з нами пограти у гру?
В о в ч и к. Авжеж!
Проводиться гра «Вовк і зайчики».
Гра «Вовк і зайчики»
В е д у ч и й
Ось зайчики маленькі
По лісі стрибають.
(Діти бігають, стрибають.)
За дерева, кущики заглядають,
Чи не йде Вовк.
(Наслідують рухи зайчика.)
Знову бігають, стрибають,
Потомилися і сплять.
Тільки вушка із намету стирчать.
(Діти присідають, вдають, ніби сплять.)
Зайчики, поспішайте,
Вовк за деревом — тікайте!
Зайчики прокидаються і тікають, а Вовк їх ловить, але це йому не дуже вдається. Гра повторюється 3—4 рази.
В о в к
Ну й веселі та завзяті
Ці малята-дошкільнята!
З а й ч и к
А чи вмієте, малята,
Швидко моркву ви збирати?
Д і т и (разом). Так!
З а й ч и к
В мене ось морквочка є,
В моєму лісі вона росте.
Допоможете, малята,
Мені морквочку зібрати?
Проводиться гра «Хто більше збере морквин із зав'язаними очима».
В о в к
В мене також є завдання.
Тож виходьте на змагання.
Ось і обручі малі,
В них є шишки лісові.
По одній ви їх беріть
Й швидко в інший бік несіть.
Проводиться гра «Збери шишки!»
Гра «Збери шишки!»
Беруть участь троє або четверо дітей. Для гри потрібно 4 обручі із 6 шишками у кожному.
Діти беруть шишки з обруча і несуть їх на відстань 10-15 кроків. Перемагає та дитина, яка першою пройшла відстань.
В о в к Те, що ви сміливі, спортивні, я побачив. А чи кмітливі?
В е д у ч и й. Так, наші діти дуже кмітливі. Зараз ми проведемо розминку «Буває — не буває», і ви із Зайчиком переконаєтеся у цьому.
Проводиться розминка «Буває — не буває».
Розминка «Буває — не буває»
Після кожного твердження діти виправляють ведучого.
В е д у ч и й
- Надворі сніг білий, а зайчик сірий.
- В лісі завірюха, а ведмідь малину збирає.
- Сніг іде, гриби ростуть.
- Сів метелик на сніжинку.
- Сонце пече, липа цвіте, а діти й дорослі в шубах ходять.
- Надворі сніг, а листя з дерев опадає.
З а й ч и к. Молодці, діти.
В о в ч и к. Ви й справді кмітливі!
З а й ч и к
Та й веселі і завзяті
Ці малята-дошкільнята!
Все відразу відгадали,
Все зробили, все зібрали!
В о в ч и к
Ми із Зайчиком у лісі
Все розповімо про вас!
Тож запрошуємо в гості,
Ще приходьте ви до нас!
Вовчик та Зайчик махають на прощання руками та йдуть.
В е д у ч и й
Ну і нам вже час вертатись!
А щоб веселіше йти,
Треба пісню заспівати
Про веселі літні дні.
Виконується пісня «Якого кольору літо» або інша про літо за вибором музичного керівника.
< Предыдущая | Следующая > |
---|