"ОСІННІЙ БАЛ З МЕРІ ПОПІНС"
ДІЙОВІ ООБИ:
Дорослі:
Діти:
Звучить музика. За кулісами говорить вихователь.
Починаєм, починаєм наш осінній бал!
Всіх запрошуєм на свято в цей чудовий зал.
Звучить музика, під яку діти виходять перед куліси.
Д і т и.
Радісно ми всі чекали цей чудовий час.
Привітаємо із святом, любі гості, вас!
Ходить осінь по дворах, ходить, посміхається.
Наче в казці, швидко та кольори міняються.
Ясне сонечко не гріє, холодок вже повіва.
Засихає та жовтіє на узліссі вся трава.
Накрапає дощик, землю поливає.
Осені доріжки чисто вимиває.
Всюди Осінь походила, все навкруг позолотила.
Підрум’янила калину і гіллясту горобину.
Прийшла так тихо і неспішно і, ніби неба аромат,
Розкинула над лісом шати, перетворивши в жовтий сад.
Червоний, чорний і зелений, оранжевий вже лист летить,
І більш нічого нам не треба, лише затримати б цю мить.
Звучить музика. Діти заходять за куліси. Відкриваються куліси. За кулісами стоять нерухомо балерини.
Після відкриття куліс вони починають танцювати.
А д м і р а л.
Всім стояти струнко – раз,
Ми піднімем прапор враз.
Під музику піднімають прапор на щоглу.
М а т р о с 3.
Прапор міста майорить,
Звеселя небес блакить.
Вітер все його тріпоче,
Ніби щось сказати хоче.
М а т р о с 1.
Вітер в нас північний віє,
Він печаль усю розвіє.
М а т р о с 2.
І новини принесе,
Щоби знали ми усе.
Звучить музика. З’являється листоноша на самокаті. Під’їжджає до корабля з адміралом та матросами.
М а т р о с 3.
Які новини принесли,
А може мандрували ви?
Л и с т о н о ш а.
Новини різні в світі є:
Кредити банк не видає,
Десь вітер віє, іде дощ,
Хтось варить зранку смачний борщ.
А в Какаду – папуг країні
Був землетрус страшенний нині.
М а т р о с 3.
А інопланетяни нас не потурбують?
Л и с т о н о ш а.
Ні, цього нам не прогнозують.
А д м і р а л.
Але ж на інопланетян я так чекаю,
Вони існують, я це знаю.
Л и с т о н о ш а.
Бувайте, адмірале наш шановний,
Поїду, бо листів у мене повно.
Під музику листоноша їде, а адмірал з моряками танцюють танець.
З’являються діти – хлопчик і дівчинка. Вони сваряться і кидаються іграшками. Виходить їхній дядя з гітарою.
Д я д я.
Ці діти зовсім неслухняні,
Вони не чують навіть маму.
Для них нам треба няньку відшукати,
Вона їх буде розуму навчати.
Звучить музика. Вихователь на фоні музики читає.
В и х о в а т е л ь.
Батьки Майкла та Джейн, для того щоб знайти няню, дали оголошення в місцеву газету: “Шукаємо няню для двох дуже неслухняних дітей, яка зможе позитивно вплинути на їхню поведінку та навчити їх гарних манер”. І ось, що відбувалося далі.
Звучить фантастична музика.
М а й к л.
Ой, щось там відбувається,
Сильний вітер піднімається.
Д ж е й н.
Мабуть, літаюча тарілка прилетіла
І наше гарне місто полонила.
Дує вітер, звучить музика. З’являється Мері Попінс.
М а й к л.
Джейн, поглянь на це ти диво,
Хтось з’явився так красиво.
Д ж е й н.
Давай підійдемо до неї
І познайомимося з нею.
Діти підходять до Мері Попінс.
М а й к л.
Хто така ви й звідки родом.
Чи стать ваша благородна?
М е р і.
На такі питання леді не відповідають,
Бо їм їх не задають – і всі про це знають.
Д ж е й н.
А навіщо прилетіли до нас ви із неба?
М е р і.
Я почула, що комусь тут дуже няня треба.
М а й к л.
Знов виховувати будуть, вчити все робити:
Як умитись, розчесатись, ліжко застелити.
Д ж е й н.
Ви скажіть нам, люба пані, як вас величати?
М е р і.
Мері Попінс мене звикли усі називати.
Звучить пісня “Леди совершенство”. Під неї Мері Попінс з дітьми танцює.
М е р і .
Що ж розслабились ми трішки,
Тепер займемось вихованням.
Д я д я Р о б е р т с о н.
Шановна Мері, а чи можна
До вас звернутись з запитанням?
М е р і.
Звертайтесь, містер Робертсон, чекаю.
Дядя.
А можна, я вам пісню заспіваю?
Про пору року, яка осінь зветься.
В цю пору сильний вітер віє,
І дощ з хмаринок ллється.
М е р і.
Чекаємо на пісеньку ми вашу
Про золотисту осінь нашу.
Звучить запис пісні «Непогода», дядя імітує, що співає і грає на гітарі. Дівчатка з парасольками виконують таночок.
М е р і.
Гарна пісня прозвучала,
Я такої і не знала.
Д я д я.
Написав її я сам,
Проспівав її лиш вам.
М а й к л.
А можна ми вам проспіваєм
Веселу пісню, яку знаєм?
Д ж е й н.
Ця пісенька чудова і смачненька:
Про дощик, вітер і сніжиночки гарненькі.
Звучить пісня «Лимонадний дощик».
М е р і.
Вже досить нам відпочивати.
Гарні манери будемо вивчати.
В салон до мадам Корі ми підемо,
І декілька уроків там візьмемо.
Під музику Мері з дітьми ідуть до салону мадам Корі. З’являються станки для хореографії, до них підходять балерини і Кіт мадам Корі.
М е р і.
Привела до вас дітей, Майкл і Джейн їх звати,
Прошу вас допомогти їх манер навчати.
К і т.
Залюбки допоможу, все, що треба покажу.
Х л о п ч и к к о т а.
Ось поклон для привітання – рух руками й присідання.
Кіт показує поклон.
Д і в ч и н к а к о т а.
За нами треба повторяти, щоб гарно все запам’ятати.
Під музику показує Кіт, а потім повторюють Майкл, Джейн та балерини.
Д і в ч и н к а к о т а.
Тепер повчимо рухи вальсу.
А ще є танці: румба й сальса.
Х л о п ч и к к о т а.
Стаємо на паркет зручненько
І починаємо швиденько.
Звучить вальс, Кіт показує рухи, а діти повторюють за ним.
Б а л е р и н а.
Вальс чудово ви затанцювали,
Рухи його добре повивчали.
А тепер візьмемось танець новий вчити.
Вправно треба рухи нам усі робити.
Стали рівно і приготувались.
Музика......... Навчання розпочалось.
М а й к л і Д ж е й н. (разом)
Вам дякуємо за навчання,
Від нас вам щирі побажання.
Б а л е р у н.
Вам уже додому час, туди відправитесь ви враз.
Чарівна музика звучить – і вас умить додому мчить.
Звучить музика, Мері з дітьми швидко пробігають до будиночка, біля якого в палатці сидить дядя Роберт.
Д я д я.
Доки вас тут не було, я нову пісню написав,
Для виконання її я героїв пісеньки позвав.
Звучить пісня «33 корови». Корівки танцюють таночок.
М е р і.
Підемо ми з вами до парку,
У ньому чарівна є лавка.
І хто там на неї сідає,
До казки одраз потрапляє.
Звучить музика, ідуть до парку Майкл, Джейн та Мері. Підходять до лавочки і сідають на неї.
М е р і.
Он погляньте статуя Лілея –
Він син Нептуна й Мідеї.
Він несправжній, та в казках буває,
Що і статуя, як треба, оживає.
Звучить музика, Лілей підходить до Мері.
Л і л е й.
Люба Мері, вас вітаю,
І дітей цих добре знаю.
Вони часто у парку гуляють,
Коли дні погожими бувають.
М е р і.
Ти Лілей, скажи як твої справи?
Л і л е й.
Знаєте, так хочеться до мами.
Але знаю я, це неможливо,
Бо робота в мене тут важлива.
Я в парку усім допомагаю,
Бо про парк цей добре усе знаю.
Д ж е й н.
Лілей, дозвольте запросити вас на танець.
Бо на сьогоднішній момент ви мій обранець.
Л і л е й.
Доки можливо, з вами потанцюю,
Бо стоячи без руху, так сумую.
Джейн, Лілей та Майкл танцюють вальс.
М е р і.
Я тепер вам пісню проспіваю,
А у ній всі звірі оживають.
Пісня ця про лева й Брадобрія,
Який стригти звірів всіх уміє.
Звучить пісня «Лев и Брадобрей» з інсценізацією ( танцюють лев, мавпочка, кішка та мишеня).
М а й к л.
Яка історія цікава.
Мері, будьте ви ласкаві,
Нам іще щось розкажіть, а, можливо й покажіть.
М е р і.
Я вам ось, що хочу розказати,
Треба нам про друзів своїх дбати.
Д і т и.
Коли треба: йти на допомогу,
А ще з другом розділить тривогу.
Треба ласки й доброти учиться,
Тоді все погане у житті скінчиться.
Ми хоч діти, та віримо в те,
Що в нашій країні добро проросте.
Стане яскраво сонце світити,
Будуть здоровими в світі всі діти.
Настане радість і з усіх сторін
Повіє теплий, щирий вітер змін.
Звучить пісня «Ветер перемен». Під неї всі танцюють.
Дошколенок 2010
При использовании материала ссылка на сайт Дошколенок обязательна!
< Предыдущая |
---|