ДОШКОЛЁНОК - развитие ребенка, подготовка к школе в Киеве

Главная Домашние тестирования Оцінювання розвитку пізнавальних процесів дитини


Оцінювання розвитку пізнавальних процесів дитини

  • Чи здатна дитина зрозуміти та здійснити найпростішу класифікацію (наприклад: живі та неживі предмети; дикі та свійські тварини; кухонний та столовий посуд; легковий та вантажний транспорт (а також наземний, повітряний, морський); фрукти та овочі тощо)?   




 
  • Чи може дитина переказати історію, зберігши основну думку і послідовність подій?
  • Чи легко дитина запам'ятовує невеликі за обсягом вірші?
  • Чи здатна дитина запам'ятати після одного повторення 5-8 односкладових слів?
  • Чи може дитина утримати в пам'яті та виконати як мінімум три вказівки?
  • Чи може дитина помітити відсутність картинки, якщо їй спочатку показати серію картинок, а потім одну забрати?
  • Чи в змозі дитина на слух відрізнити одне від одного слова, що відрізняються одним звуком (волосся — колосся)?


У разі якщо на більшість запитань Ви відповіли «так», то можна припустити, що Ваша дитина майже стовідсотково готова на навчання в школі.

Інакше, для того щоб з'ясувати рівень готовності дитини до шкільного навчання, Вам знадобиться допомога досвідчених фахівців — психолога, педагога, медпрацівника.
 

 

Для добавления комментария необходима регистрация и авторизация.

Реклама



Авторизация



3 года
- Мама, мама поиграй со мной в загадки,
- Ну, давай, отвечаю. Висит груша, нельзя скушать, что это?
Дочка отвечает:
- А, знаю, это лампочка.
- А теперь ты мама угадай. Висит яблоко, нельзя скушать,что это?
- Не знаю, - отвечаю ей.
- Ну как же не знаешь, это ведь гнилое яблоко!