- Чи здатна дитина зрозуміти та здійснити найпростішу класифікацію (наприклад: живі та неживі предмети; дикі та свійські тварини; кухонний та столовий посуд; легковий та вантажний транспорт (а також наземний, повітряний, морський); фрукти та овочі тощо)?
- Чи може дитина переказати історію, зберігши основну думку і послідовність подій?
- Чи легко дитина запам'ятовує невеликі за обсягом вірші?
- Чи здатна дитина запам'ятати після одного повторення 5-8 односкладових слів?
- Чи може дитина утримати в пам'яті та виконати як мінімум три вказівки?
- Чи може дитина помітити відсутність картинки, якщо їй спочатку показати серію картинок, а потім одну забрати?
- Чи в змозі дитина на слух відрізнити одне від одного слова, що відрізняються одним звуком (волосся — колосся)?
У разі якщо на більшість запитань Ви відповіли «так», то можна припустити, що Ваша дитина майже стовідсотково готова на навчання в школі.
Інакше, для того щоб з'ясувати рівень готовності дитини до шкільного навчання, Вам знадобиться допомога досвідчених фахівців — психолога, педагога, медпрацівника.
Еще про:
< Предыдущая | Следующая > |
---|