ДОШКОЛЁНОК - развитие ребенка, подготовка к школе в Киеве

Главная Домашние тестирования Тест: Вольова готовність дитини до шкільного навчання


Тест: Вольова готовність дитини до шкільного навчання

Наведений нижче опитувальник дозволяє визначити, якою мірою в дитини розвинені вольові якості — стійкі способи саморегуляції поведінки та спілкування, на яких базуються довільне запам'ятовування, увага і мислення.






1.
    Чи належною мірою в дитини сформовані навички гігієни (зранку чистити зуби, мити руки перед їжею та ін.):
а)    робить завжди сама, без нагадування;
б)    робить завжди, але іноді необхідно нагадувати;
в)    без спеціального нагадування не робить

2.    Чи допомагає дитина вдома по господарству (миє посуд, прибирає ліжко, накриває на стіл):
а)    робить постійно;
б)    робить часто;
в)    робить дуже рідко

3.    Чи притаманні дитині стійкі навички самообслуговування (може самостійно зробити бутерброд, одягтися відповідно до погоди, зав'язати шнурки, шарф):
а)    притаманні належною мірою;
б)    притаманні деякі;
в)    непритаманні

4.    Чи вміє дитина втримувати увагу упродовж 15-20 хвилин, коли перебуває на самоті (під час читання вголос, малювання, гри):
а)    уміє дуже часто;
б)    уміє рідко;
в)    не вміє

5.    Чи здатна дитина керувати своїми бажаннями (не їсти перед вечерею цукерок, хоча вона має можливість їх узяти; не вередує, якщо дорослий щось забороняє):
а)    уміє належною мірою;
б)    уміє тільки зрідка;
в)    не вміє

6.    Чи вміє дитина поводитися за столом (правильно сидіти, акуратно їсти):
а)    зазвичай уміє;
б)    уміє, але робить не завжди;
в)    не вміє

7.    Чи має дитина більш-менш стійкі інтереси (слухає музику, малює, вивчає іноземні мови, конструює, ліпить із пластиліну):
а)    усі інтереси належною мірою стійкі;
б)    інтереси є, але увесь час змінюються;
в)    очевидні інтереси відсутні

8.    Чи вміє дитина поводитися в товаристві (не перебиває старших, без нагадування вітається, прощається, дякує):
а)    уміє;
б)    уміє, але іноді доводиться нагадувати;
в)    не вміє

9.    Чи дотримує дитина певного режиму дня (час прогулянки, їжі, сну):
а)    зазвичай дотримує;
б)    у цілому дотримує, але іноді порушує;
в)    ні, не дотримує

10. Якщо дитина ставить запитання, чи завжди вона вислуховує відповідь:
а)    зазвичай із інтересом вислуховує пояснення;
б)    іноді не слухає, відволікається;
в)    іноді запитує просто так, не вимагаючи відповіді

11. Чи прибирає дитина свої іграшки після гри, альбом — після малювання, книжки та зошити — після читання, письма:
а)    завжди прибирає;
б)    завжди прибирає після нагадування;
в)    не прибирає

ПІДСУМКИ
Варіант відповіді «а» у кожному запитанні оцінюється у 3 бали, відповіді «б» — у 2 бали, відповіді «в» — в 1 бал.
Далі підсумовуємо бали, отримані в усіх одинадцяти запитаннях.

Рівень сформованості вольових якостей визначається за такими критеріями:
 

- високий 33 - 27 балів
- гарний 26 - 22 бали
- середній 21-18 балів
- низький 18 балів і менше

"Незабаром до школи"

 

Для добавления комментария необходима регистрация и авторизация.

Реклама