05.11.2009 12:19
Редактор
Дуже важливою частиною роботи з розвитку дрібної моторики є пальчикові ігри. Ігри ці дуже емоційні, захоплюючі. Вони сприяють розвиткові мовлення, творчої діяльності. Пальчикові ігри ніби відображають навколишній світ, явища природи, предмети, тварин, людей, їхню діяльність. У ході пальчикових ігор діти, повторюючи рухи дорослих, активізують дрібну моторику рук. Тим самим виробляється жвавість, уміння керувати своїми рухами, концентрувати увагу на одному виді діяльності.
Обновлено 23.03.2010 10:54
23.10.2009 08:36
Виктория
Догоните меня.
Несколько детей бегут за воспитателем вначале в прямом направлении, затем меняя его, обегая дерево, скамейку, вбегая на горку и сбегая с нее. Воспитатель должен обязательно учитывать индивидуальные особенности и возможности детей и в соответствии с этим менять продолжительность бега (от 10—15 до 20—25 сек) и его интенсивность (в быстром или среднем темпе). Временами надо давать малышам догнать себя, поддерживая у них интерес к игре и создавая этим одновременно моменты отдыха.
Обновлено 01.11.2017 17:01
12.10.2009 07:26
Редактор
П'ЯТНАШКИ
Мета: розвиток координації рухів, уміння змінювати напрямок руху.
Хід гри
Вибирають за допомогою лічилки ведучого, «п'ятнашку». Діти розбігаються. «П'ятнашка» намагається наздогнати й торкнутися рукою інших дітей.
Той, кого піймав «п'ятнашка», разом із ним ловить інших, обирається новий, хто водить, і гра триває.
Обновлено 19.08.2010 20:30
10.10.2009 15:57
Редактор
ЗНАЙДИ СЮРПРИЗ Мета: розвиток дрібної моторики рук, координації рухів; навчання терпіння. Матеріал: фантики (10—15 шт.), дрібні предмети (значки, ґудзики й т. ін.), повітряна кукурудза, горіх. Хід гри Ведучий загортає значок у чотири-п'ять фантиків. Дитина має розгорнути всі фантики, обережно скласти їх і отримати приз. Дитині пропонують два-три «сюрпризи».
Обновлено 18.01.2010 12:06
|
22.09.2009 10:26
Редактор
У цьому розділі представлені в основному ігри з правилами. Вони створюють умови, що потребують від дитини певних вольових зусиль, необхідних для досягнення успіху. Ігри сприяють формуванню доброзичливих відносин малюка з однолітками й дорослими.
14.09.2009 09:37
Редактор
ЧАРІВНІ ОКУЛЯРИ
Мета: розвиток уяви; опанування поняття часу.
Матеріал: оправа окулярів без скла або саморобна маска з паперу.
Хід гри
Ведучий розповідає про пори року, як вони впливають на природу, тварин, людей. Потім говорить: «От чарівні окуляри, вони показують майбутнє. За три місяці, коли прийде весна, ми подивимося крізь них, і що ми побачимо?..» (літо). І т. ін.
Обновлено 15.12.2010 23:53
09.09.2009 08:31
Редактор
Виразність і чіткість мовлення залежать від розвитку м'язів язика, щелепи, стану зубів, носоглотки. Тому якщо ви хочете, щоб ваша дитина гарно й правильно говорила, стежте за здоров'ям зубів, станом прикусу й до кінця лікуйте захворювання.
Обновлено 15.12.2010 23:38
08.09.2009 20:44
Редактор
Для розвитку довільного запам'ятовування дуже ефективними є ігри на близькому для дитини матеріалі дитячих казок. Під час навчання малюка виокремлювати сюжет казки, її основних героїв, їхні взаємини, ключові моменти дитина опановує способи умисного запам'ятовування. Купіть дві однакові книжки з однією казкою, у яких на кожній сторінці є ілюстрації до сюжету казки, і зробіть картки.
Обновлено 13.10.2009 12:16
|
|
|
|
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL |