Мислення як дитини, так і дорослого завжди передбачає розв'язання якого-небудь завдання, що позначає необхідність співвідношення мети завдання з його умовами.
Пам'ять дозволяє людині забезпечити безперервність психічного життя. Ми знаємо, що ми живемо, якщо пам'ятаємо себе. Залежно від того, що запам'ятовує людина, розрізняють пам'ять рухову (запам'ятовування власних рухів, вироблення навичок), емоційну (пам'ять почуттів), образну (образи сприйняття, мислення й уяви) і словесно-логічну (збереження думок, загального змісту інформації, що запам'ятовується).
З—4 роки — дуже важливий період у житті дитини. Саме в цьому віці започатковуються основи майбутньої особистості, формуються передумови морально-фізичного й розумового розвитку малюка.
Данная статья написана для родителей и посвящена «проблеме» детей-левшей, которые в ближайшее время готовятся открыть для себя двери школы, переступить ещё одну, может самую важную, ступень своего развития.
Статья построена таким образом, чтобы познакомить родителей со сложным и трудно понимаемым явлением – леворукостью, и с миром «Зазеркалья».
Настя. 7 лет
Выходит расстроенная после занятия гимнастикой.
Мама: - Настя, что-то случилось?
- Ничего!
- Ты чем-то расстроена?
- Нет.
- А почему ты грустная?
- Потому что я хочу быть чем-то расстроена!